fbpx

Garantie en klachten

Ben je blij met onze producten? Dat horen we natuurlijk graag! Laat het ons weten door bij onze producten een review te plaatsen of een reactie achter te laten op Instagram. Alvast heel erg bedankt!

Heeft u een klacht over een product of onze service? We helpen je graag om tot een passende oplossing te komen, want we willen 100% tevreden klanten! Neem daarom gerust contact met ons op via info@labellinde.nl

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. U kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.
Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.
Indien u tijdig contact met ons opneemt en het gebrek binnen de garantie valt, zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging. 

Label Linde hanteert een garantietermijn van 3 maanden na datum van aankoop. Iedere situatie wordt beoordeeld door het team van Label Linde. Maak even duidelijke foto’s of een filmpje van je kapotte item en stuur deze samen met je ordernummer en een korte omschrijving naar info@labellinde.nl

Je kunt alleen een beroep doen op onze garantie als het sieraad via onze website www.labellinde.nl is aangekocht.

Kom je in aanmerking voor garantie dan zal Label Linde zal je een passende oplossing voorstellen. 

Heb je een kapot item ontvangen?

Heel vervelend. Label Linde streeft naar een goede kwaliteit en controleert haar producten dan ook zorgvuldig voordat ze verzonden worden. Mail binnen drie dagen naar info@labellinde.nl met je kapotte product en we zullen zo spoedig mogelijk contact met je opnemen. Wanneer je ons later dan drie dagen op de hoogte stelt van het kapotte item kunnen we niet meer aansprakelijk worden gesteld.

Maak duidelijke foto’s of een filmpje van je kapotte item en stuur deze samen met je ordernummer en een korte omschrijving naar info@labellinde.nl

Vervallen garantie

Op alle artikelen geeft Label Linde 3 maanden garantie vanaf de dag van verzending.

Met uitzondering van:
-Vlekken die ontstaan door gebruik van bv haarspray, parfum en cosmetica
-Metaal dat verkleurd is door contact met water
-Metaal dat verkleurd door de zuurtegraad/PH waarde van de huid
-Items die gebroken/beschadigd zijn doordat ze zijn gevallen
-Klachten die ontstaan zijn door verkeerd gebruik van de items, of er zijn wijzigingen aan het product aangebracht of het is op een manier gebruikt waarvoor het artikel niet bedoeld is. 

Om bovenstaande te voorkomen, lees hier dan goed hoe je je sieraad het beste kan onderhouden.

Door het dragen kunnen je sieraden gaan slijten. Als bv je elastiek is uitgerekt of een verbinding is losgegaan kan je je sieraden opzij leggen. Maar dat is natuurlijk zonde! Tegen een kleine vergoeding kunnen we je sieraad repareren of opnieuw rijgen.

Neem contact op en Label Linde stelt vast of de garantie van toepassing is en bepaalt de wijze van reparatie. De kosten voor het terugsturen zijn voor de klant, de reparatie is kosteloos.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@labellinde.nl

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.